Akademia programowania dla nauczyciela - Scratch
Scratch

Scratch

Skąd pobrać?

Materiały z warsztatów dla nauczycieli

Przykładowe scenariusze lekcji i pliki ćwiczeniowe

Przykładowe scenariusze zostały przygotowane na podstawie podręczników autorstwa Grażyny Koby z serii Teraz bajty. Pobranie niektórych plików wymaga logowania w darmowej strefie nauczyciela (https://nauczyciel.migra.pl/).

Uwaga: Scenariusze do pozostałych tematów z podręczników oraz przygotowane do nich pliki ćwiczeniowe i inne materiały znajdują się w wyszukiwarce materiałów dodatkowych.

Klasy IV-VI

Programujemy historyjki w języku Scratch
Scenariusze lekcji (3 godz.)

Kompozycje, historyjki i gry w języku Scratch
Scenariusze lekcji (5 godz.)

Zadania projektowe – Baltie i Scratchh
Scenariusze lekcji (2 godz.)

Klasy VII-VIII

Programowanie w języku Scratch
Scenariusze lekcji (3 godz.)
Pliki ćwiczeniowe

Tworzenie programów w dydaktycznych środowiskach programowania – Scratch i Baltie
Scenariusze lekcji (2 godz.)

Zapisywanie algorytmów na liczbach naturalnych w dydaktycznych środowiskach programowania – Scratch i Baltie
Scenariusze lekcji (2 godz.)
Pliki ćwiczeniowe

Dodatkowe materiały

Kontakt
Migra Sp. z o.o.
ul. Świeradowska 51/57
50-559 Wrocław

tel. 71 75 06 230
faks 71 75 06 235
grazyna.koba@migra.pl
biuro@migra.pl
Dowiedz się więcej >>
Copyright © Grażyna Koba